Net Whizz
Image default
Banen en opleidingen

Klantenservice medewerker

Communiceer je en heb je al enige ervaring met klantenservice? Wil jij bij Alphen aan den Rijn werken als fulltime medewerker klantenservice? Snellezen!

Wat ga je doen?

Het bedrijf is ’s werelds grootste fabrikant van huishoudelijke apparaten en persoonlijke elektrische apparaten. Ze leveren elk jaar meer dan 40 miljoen producten aan klanten in 150 landen / regio’s. Het bedrijf levert koelkasten, wasmachines, stofzuigers, vaatwassers en keukengerei.

Wat ga je doen?

Als fulltime medewerker van de klantenservice kunt u klachten en problemen van bedrijfsklanten oplossen. U kunt dit doen via telefoon, e-mail en sociale media. Aanvankelijk verscheen het probleem op de frontlinie. Als ze de vraag niet kunnen beantwoorden, of de klacht specifieker is, of dat er een claim binnenkomt, worden ze doorgestuurd naar de tweedelijnsafdeling. Dit is de afdeling waar je voor gaat werken!

Je doet je best om de vragen te beantwoorden en gefocust te blijven. Vind je meer klanten klagen over de vaatwasser van het merk, dan geef je die intern door. Op deze manier kan het probleem worden opgelost in het productieproces.

Daarnaast kunt u schadeclaims volledig zelf monitoren. Dit omvat bijvoorbeeld het ontvangen van claims die compensatie toekennen (of weigeren). Daarom gaat dit werk zeker niet om oppervlakkige klantenservice. Maar dit heeft niets te maken met uw eerdere ervaring met klantenservice op vergelijkbare afdelingen. Je houdt van uitdagingen!

Van maandag tot en met vrijdag heb je 40 uur beschikbare tijd.

Wat wij bieden

  • Het totale maandsalaris ligt tussen de 2600 euro en 2900 euro (afhankelijk van werkervaring en 40 uur);
  • Reiskostenvergoeding;
  • Kansen voor groei bij internationale bedrijven;
  • Persoonlijke ontwikkeling door training, inclusief producttraining;
  • Heb de gelegenheid om na te denken over het proces en verbeterpunten!

Wat wij vragen:

  • Het laagste niveau van hbo en denken;
  • Je hebt een goede kennis van het Nederlands, of dat nu gesproken of geschreven is.
  • Je hebt al op een vergelijkbare afdeling gewerkt, zoals een verzekeringsmaatschappij;
  • Je bent servicegericht, drukbestendig en spreekt vloeiend!

https://nl.nieuwejobs.com/job/q/solliciteren-naar.html