indian digital marketing companies De promotie van “You-Know-What-producten” is vergelijkbaar met het verhaal van “Someone-Who-Must-Not-Be-Named”, maar in tegenstelling tot de hoofdschurk van de Harry Potter-romans, geeft het aanleiding tot veel meer interpretaties. overgeslagen door moderators, of Verhalen over het verantwoord gebruik van bepaalde soorten drankjes. “Alle gebeurtenissen en personages zijn fictief, elke gelijkenis met echte mensen is per ongeluk. “Ja – was er een groene slang, misschien was er geen slang?” Ten eerste is dit een casestudy over twee projecten met hetzelfde onderwerp tegelijk, en ten tweede een momentopname van werkmethoden waarmee men reclamecampagnes kan opzetten in sociale netwerken voor alcoholische en niet-alcoholische merken. Wat had zo kunnen zijn? Achtergrond van de twee projecten De projecten die aan bod komen, waren in eerste instantie gericht op branding in sociale netwerken en werden geïmplementeerd voor producenten en verkopers van alcohol. In hun “thuis” -regio’s zijn dit bekende bedrijven waarvan de producten bekend zijn bij veel lokale bewoners. In dit geval laten we zien hoe we SMM hebben gemaakt voor een brouwerij en merkwinkels. Voor ons liepen beide projecten grotendeels parallel, met vergelijkbare uitdagingen en nuances. Er waren zowel daar als daar twee hoofdnuances:
Tijdens de onderhandelingsfase dachten klanten na over opties voor promotie van andere bureaus via “community-pads” zoals “1000 beste toasts” of “500 beste snacks”, evenals opties voor inhoud en gerichtheid op vrij typische handelsmarketingactiviteiten. We hebben ons standpunt zo verwoord dat het beter is om alcohol rechtstreeks te promoten, maar zonder doelwit, door middel van branding op sociale netwerken en nogmaals door middel van branding, maar met een doelwit en de nadruk op niet-alcoholische producten. Totaal:
In beide projecten hebben we creatieve inhoud tot de drijvende kracht gemaakt, die in het geval werd gedreven door verkeer van bloggers en gerichte advertenties. Zo hebben we het probleem van het aantrekken van verkeer naar projecten opgelost. Ja, vanwege het kleine volume van de regionale doelgroepen was het investeringsvolume vrij bescheiden, maar we hadden niet de taak om de schaal van federale dekking in sociale netwerken te herhalen. Beide projecten kunnen zelfs “SMM in de regio’s” worden genoemd, als je je alleen richt op de geografie van de gepromote bedrijven. Wat staat er op de onderste regel? In plaats van een cv Tot voor kort was een dergelijke creatieve benadering van het beheren van projecten op sociale netwerken nieuw voor veel klanten en hun managers en werd deze nogal negatief ervaren. Maar in de afgelopen 2-3 jaar is de situatie aanzienlijk begonnen te veranderen, onder meer door het feit dat een aantal communicatiebureaus hun methoden en zaken begonnen te promoten en te verdedigen. Nu hebben we genoeg analyses en ervaring verzameld om samen te vatten: met gericht verkeer naar gemeenschappen maakt een creatieve aanpak het volgende mogelijk:
Creatieve campagnes maken deel uit van de branding- en PR-strategie, dus ze moeten niet worden beschouwd als een magische snoep voor snelle verkoopgroei. Het is hun taak om in elke fase van het leven van het merk een vertrouwensvolle omgeving te creëren voor consumentencommunicatie, de waarde en herkenning ervan te vergroten, klachten van consumenten te behandelen en een gemeenschap van merkfans te ontwikkelen.
Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden. E-mail: info@webdevelopmentapp.com |
https://webdevelopmentapp.com/nl/online-marketing.html |